Analýza konkurence
Chceš do detailu poznat tvou konkurenci? Najít její slabá místa a inspirovat se tím, co dělá dobře?
Konkurenční analýza eshopů z tvého segmentu je mj. důležitým prvkem pro hledání vlastní konkurenční výhody.
V rámci online analýzy konkurence mohu analyzovat a dodat mj. následující informace:
- Pozice ve vyhledávačích (SEO analýza konkurence)
- Odhad návštevnosti stránek
- Na jaká klíčová slova tvá konkurence cílí
- Indexace jednotlivých stránek
- Identifikace technologií a pluginů použitých na konkurenčním eshopu
- Rychlost načítání stránek
- Seznam webů, ze kterých je na konkurenci odkazováno (odkazový profil konkurence)
- Přehled PPC reklamy konkurence a jejich textace
- Analýza prvků z webu konkurence, které by se daly implementovat pro tvůj prospěch
- Analýza profilů na sociálních sítích
- Analýza a monitoring emailových kampaní
- Do analýzy konkurence také doporučuji zapojit mystery shopping
Na mém YouTube kanále pravidelně publikuji krátké analýzy e-shopů. Níže je několik videí pro ukázku.
Mrkni na ně, ať si uděláš lepší představu, jak nad vylepšováním e-shopů uvažuju.