Mystery shopping
Chcete váš eshop nebo online službu zlepšit a utéct konkurenci? Tušíte, že máte prostor pro růst, ale každodenní shon vám nedovoluje podívat se na eshop s nadhledem?
Pomocí mystery shoppingu vám nastavím upřímné zrcadlo, které váš eshop posune dál.
A lze jej použít také v rámci analýzy konkurence.
Dodám vám profesionálně zpracovanou zpětnou vazbu a návrhy na zlepšení v následujících oblastech:
- reakce, odbornost, ochota a flexibilita vaší zákaznické podpory (chat, email, telefon)
- transakční emaily vašeho eshopu
- doručení a balení zboží
- proces vrácení zboží ve 14 denní zákonné lhůtě
- proces reklamace zboží
Mystery shopping probíhá podle předem připraveného scénáře, jehož obsah lze měnit na základě vašich požadavků.
Pokud máte kamennou prodejnu, je možné provést mystery shopping také přímo v prodejně.