Mystery shopping

Chcete váš eshop nebo online službu zlepšit a utéct konkurenci? Tušíte, že máte prostor pro růst, ale každodenní shon vám nedovoluje podívat se na eshop s nadhledem?

Pomocí mystery shoppingu vám nastavím upřímné zrcadlo, které váš eshop posune dál.

A lze jej použít také v rámci analýzy konkurence.

Dodám vám profesionálně zpracovanou zpětnou vazbu a návrhy na zlepšení v následujících oblastech:

  • reakce, odbornost, ochota a flexibilita vaší zákaznické podpory (chat, email, telefon)
  • transakční emaily vašeho eshopu
  • doručení a balení zboží
  • proces vrácení zboží ve 14 denní zákonné lhůtě
  • proces reklamace zboží

Mystery shopping probíhá podle předem připraveného scénáře, jehož obsah lze měnit na základě vašich požadavků.

Pokud máte kamennou prodejnu, je možné provést mystery shopping také přímo v prodejně.

Chci lepší eshop, chci poptat mystery shopping